رییس كمیسیون نظارت شورای شهرتهران:

مدیریت فضاهای تبلیغاتی شهر را از دست ندهیم

مدیریت فضاهای تبلیغاتی شهر را از دست ندهیم

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به واگذاری فضاهای تبلیغاتی در ایستگاههای ˮدوچرخه بیدودˮ و ایستگاههای اتوبوس توسط حمل و نقل و ترافیک و شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام انتقاد نمود.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، مهدی اقراریان در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران اظهار داشت: با توجه به ماده سوم مصوبه شماره ۱۸۹۸ شورای اسلامی شهر تهران، با هدف وحدت رویه، تمرکز در سیاستگذاری و توزیع عادلانه امتیازات عمومی، واگذاری امتیاز بهره برداری از ابزارهای تبلیغاتی در مالکیت شهرداری می بایستی در قالب ضوابط و مقررات موضوعه توسط سازمان زیباسازی و با برگزاری مزایده عمومی و طی مراحل معین صورت پذیرد.
وی افزود: متأسفانه در چند وقت گذشته سازمان حمل و نقل و ترافیک (علیرغم اتمام تفاهم نامه یکساله به شماره ۱۲۸۰۶۹۸/۶۱۵ مورخ ۹۸.۱۱.۰۵) و شرکت واحد اتوبوسرانی مبادرت به واگذاری فضاهای تبلیغاتی در ایستگاههای دوچرخه بیدود و ایستگاههای اتوبوس نموده اند.
اقراریان افزود: از آنجائیکه این دست اقدامات برخلاف مصوبه شورای اسلامی شهر تهران می باشد و بدون هماهنگی با سازمان زیباسازی صورت می گیرد، اگر این اتفاق باب شود و ما تمرکز مدیریت را در زمینه فضاهای تبلیغاتی شهر از دست بدهیم و هر یک از ارکان و اجزای شهرداری تهران راساً مبادرت به اجاره دادن فضاهای تبلیغاتی نمایند، شهرداری در زمینه تبلیغات گرفتار آشفتگی خواهد شد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران اضافه کرد: من از شهردار محترم تهران می خواهم برای این مورد و موارد مشابه تدبیر عاجل نمایند تا زین پس در سازمانهای زیرمجموعه شهرداری شاهد این قبیل مشکلات نباشیم. موارد فوق بعنوان تذکر به شهردار محترم تهران، جهت بررسی، اعلام نظر و ارائه گزارش تقدیم شورای اسلامی شهر تهران می گردد.



1400/10/19
19:54:12
5.0 / 5
646
تگهای خبر: تبلیغات , حمل و نقل , شهر , شورای شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری