استاندار فارس:

جشنواره چند رسانه ای گردشگری شروع چرخه ای مثبت در این حوزه می باشد

جشنواره چند رسانه ای گردشگری شروع چرخه ای مثبت در این حوزه می باشد

فقط سفر: به گزارش فقط سفر، شیراز: استاندار فارس اظهار داشت: برگزاری جشنواره چند رسانه ای گردشگری فرصتی برای شروع یک چرخه مثبت در عرصه گردشگری و صنایع دستی استان است.


به گزارش فقط سفر به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد هادی ایمانیه، دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره چند رسانه ای گردشگری در شیراز اضافه کرد: آثار تاریخی گوناگون فارس نیاز به بازسازی دارند و عدم توجه به این آثار و بناها منجر به از میان رفتن آنها خواهد شد.
او افزود: هر مکانی که در محضر دید عموم قرار می گیرد و اقبال بیشتری به آن می شود موجب می شود تا متولیان در حفظ و نگهداری آن تلاش و همت بیشتری داشته باشند.
استاندار فارس از شهرداری شیراز خواست که مبادرت به تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبی دراین زمینه در شهر شیراز کند.

استاندار فارس اظهار داشت: باید سایر شهرهای استان نیز در این زمینه وارد شوند خصوصاً شهرستان های که مقصد گردشگری و صنایع دستی هستند همچون شهرستان های آباده، مرودشت، فیروزآباد، سپیدان و پاسارگاد چونکه این شهرها نیز به سهم خود می توانند جذب مخاطب داشته باشند.
ایمانیه، همین طور از دستگاه های مربوط خواهان رفع کمبودهای ترمینال پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه شیراز، ایستگاه راه آهن و ترمینال های اتوبوسرانی و مسافربری در کوتاهترین زمان میسر شد.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به مدیریت جلسات تامین اعتبار برای برگزاری جشنواره چند رسانه ای استان اقدام نماید، البته این بدان معنا نیست که همه هزینه ها بوسیله این سازمان تامین گردد بلکه نقش سایر دستگاهها و سازمان های مردم نهاد و همین طور بخش خصوصی خصوصاً فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی باید در این زمینه لحاظ شود.



منبع:

1403/06/21
13:09:05
5.0 / 5
83
تگهای خبر: تبلیغات , ثبت , دستگاه , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
دوستان فقط سفر
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری