سومین دوره جشنواره ملی نی انبان در کیش کلید خورد

سومین دوره جشنواره ملی نی انبان در کیش کلید خورد

به گزارش فقط سفر، ایرنا- سرپرست مدیریت بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به استقبال کم نظیر از جشنواره نی انبان در این جزیره اظهار داشت: برگزاری سومین دوره از این جشنواره آغاز شد.


به گزارش فقط سفر به نقل از خبرگزاری ایرنا، ناصر قاسمی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که دبیرخانه سومین جشنوراه نی انبان کیش شروع به کار کرد، اضافه کرد: با هدف تقدیر موسیقی جنوب ایران، سومین دوره این جشنواره در جزیره کیش برگزار می شود.
به گفته وی بعد از تشکیل دبیرخانه در اولین اقدام، فعالیت گروههای مختلف موسیقی با محوریت ساز نی انبان در استان هایی همچون هرمزگان، خوزستان، بوشهر، فارس و کرمان رصد می شود.
سرپرست مدیریت بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تأکید بر این که در دور سوم این جشنواره در کوشش برای برگزاری بین المللی آن هستیم، اظهار داشت: با تمرکز بر کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس، حداقل سه گروه خارجی نیز در این گردهمایی هنری خواهیم داشت.
وی یکی از اهداف اصلی جشنواره نی انبان را شناسایی استعدادهای جوان عنوان نمود و اضافه کرد: در این مرحله به بررسی کارهای نوازندگان این ساز خصوصاً جوان ها خواهیم پرداخت تا فرصتی برای معرفی هنرمندانی ناشناخته باشد.
قاسمی نیا افزود: تجلیل از مقام هنرمندان پیشکسوت ساز نی انبان کشور از دیگر اهداف این جشنواره است.
وی همین طور ضمن تقدیر از همراهی بومیان کیش در برگزاری ادوار قبلی جشنواره اظهار داشت: به حتم در این دوره نیز از ظرفیتهای بالای بومیان کیش بهره می گیریم تا هر چه بیشتر در راه معرفی توانمندی های موسیقی جنوب گام برداریم.
قاسمی نیا همین طور اعلام نمود که زمان دقیق برگزاری سومین دوره این جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.


1403/05/02
11:44:15
5.0 / 5
274
تگهای خبر: تبلیغات , شهر , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری