امروز صبح؛

آیین نواختن زنگ ورزش در مدارس استان سمنان برگزار شد

آیین نواختن زنگ ورزش در مدارس استان سمنان برگزار شد

به گزارش فقط سفر، آیین نواختن زنگ تربیت بدنی و ورزش با حضور تعدادی از مسؤلان و در بین استقبال پرشور دانش آموزان استان سمنان برگزار گردید.



به گزارش فقط سفر به نقل از مهر، همزمان با بامداد شنبه و در آغاز هفته تربیت بدنی، زنگ ورزش و تربیت بدنی در مدارس سراسر استان سمنان با حضور تعدادی از مسؤلان، ورزش دوستان و همینطور در بین استقبال پرشور دانش آموزان نواخته شد.
مراسم محوری زنگ تربیت بدنی در مرکز استان سمنان با حضور استاندار سمنان و مدیرکل ورزش و جوانان این استان در دبیرستان دوره اول متوسطه شهید بهشتی سمنان برگزار و دانش آموزان علاوه بر ورزش صبحگاهی به نکاتی در رابطه با اهمیت ورزش گوش فرا دادند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم ضمن اشاره به تاکید این اداره کل به مقوله ورزش مدارس و طرح های زیرساختی در این حوزه بیان نمود: این امکانات در کنار زیرساخت هایی که سابقاً در مدارس استان وجود داشت نوید روزهای خوبی را برای تربیت بدنی مدارس استان می دهد.
سید جمال وزیری با اشاره به اینکه خیلی از قهرمانان امروز کشورمان که در میادین بین المللی مدال کسب کرده اند از استعدادهای ورزشی مدارس بوده اند، اظهار داشت: ورزش مدارس برای ما اهمیت بسیاری دارد و در نتیجه تلاش ما اینست که بهترین ظرفیت ها برای این منظور به کارگیری شود.
وی با اشاره به اینکه محیط های ورزشی ما باید مبیّن ارزش های اخلاقی و اسلامی باشد، اضافه کرد: دانش آموزان در کنار ورزش باید به تهذیب نفس هم توجه داشته باشند و بدانند که اخلاق مداری مهم ترین مبحث است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همینطور ضمن اشاره به اهمیت ورزش در رشد و نمو انسان بخصوص در نوجوانی بیان نمود: سلامتی نعمت بزرگی است که باید قدر دانسته شود و یکی از طریق های تقدیر از سلامتی، ورزش است.

1403/07/28
10:49:26
5.0 / 5
86
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری