مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خبر داد:
آمادگی شهرداری برای مشاركت بخش خصوصی در توسعه بازارهای میوه و تره بار
به گزارش فقط سفر مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاكید بر جایگاه ویژه ای كه امروز برندها در اقتصاد دنیا و تجارت جهانی از آن برخوردار می باشند، اظهار داشت: به همین دلیل، خیلی از سازمان ها، شركت ها و موسسه ها با صرف هزینه های هنگفت برای اموری همچون تبلیغات، تلاش می كنند تا برای خود برندسازی كنند، این در شرایطی است كه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، امروز نه تنها بعنوان یك برند مهم در حوزه شهری، بلكه بعنوان یك برند معتبر در سطح ملی مطرح است.
به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، سید سعید راد رضایتمندی شهروندان از خدمات این سازمان را بعنوان بزرگ ترین دارایی و مهم ترین سرمایه سازمان مدیریت میادین دانست و اضافه كرد: برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، ازمشاركت بخش خصوصی در توسعه بازارهای میوه و تره بار استقبال می نماییم و حاضریم در جهت پشتیبانی از این بخش، برند خویش را بعنوان یك سرمایه آورده و ارزش افزوده به میدان بیاوریم.
راد با تاكید بر اطمینان و اعتماد بالای شهروندان به برند سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران كه ناشی از كیفیت مطلوب، قیمت مناسب و تنوع محصولات این سازمان است، تصریح كرد: بخش خصوصی با تامین زمین مناسب و سرمایه ساخت، برای راه اندازی بازارهای جدید میوه و تره بار در محله های پر جمعیت، می تواند در چارچوب مشاركت با سازمان مدیریت میادین همكاری كند و سرمایه گذاران در این حوزه از بازگشت سرمایه و حاشیه سود معقول و منطقی از محل مشاركت خود مطمئن باشند.
طبق گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، علاوه بر گسترش روز افزون بازارهای میوه و تره بار در محله های مختلف شهر تهران به منظور دسترسی ساده همه شهروندان به این مراكز، برنامه ریزی برای توسعه نرم افزاری خدمات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با هدف سهولت و سرعت بیشتر خدمت رسانی به شهروندان هم در دستور كار این سازمان قرار دارد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب